חברת ניקיון בחיפה

ניקיון בחיפה ובקריות

תושבי איזור חיפה והצפון מוזמנים ליצור קשר עם הנציגים שלנו בחברת הניקיון טוטל קלין. צוות העובדים ישמח לשרת אתכם בחיפה, בקריות, בערים הגדולות וגם באיזורי התעשייה, המפעלים והמסחר. חברת ניקיון בחיפה צריכה להיות חברה שמבינה את האתגרים העומדים בפני אזור זה. כל אחד מאיתנו מכיר היטב את מאפייני האיזור ומקפיד על התאמת שירותי ניקיון משרדים לפי צרכי הלקוח. מלבד שירותים מיוחדים כמו פוליש, שאיבת שטיחים או אספקת חומרי ניקוי, ניתן לתאם דרכנו גם שירותי אחזקה וניהול מבנים. דרכנו תוכלו לרכז שורה ארוכה של בקשות במקום אחד וליהנות מכל היתרונות הנלווים.

המומחיות שלנו היא בגיבוש הצעת מחיר סובייקטיבית לכל לקוח. בשלב הראשון אנו מתאמים פגישת היכרות, בוחנים את הצרכים וממליצים על שירות מתאים. בשלב השני אנו מפנים את הלקוח למידע נוסף ומעמידים לרשותו ארגז כלים מגוון. לרשותנו צוות מיומן המסוגל לעמוד גם בקריטריונים הגבוהים ביותר. עסקים באיזור הצפון פונים אליו לצורך תיאום שירות שוטף על בסיס יומי או שבועי, בעוד בעלי נכסים או בתים מתייעצים איתנו לקראת מעבר או אחרי שיפוץ. יתרה על כך, אנו פעילים באיזור הצפון מול מתנ"סים, רשויות מקומיות, מוסדות ציבור, ארגונים גדולים, בתי עסק, חנויות, מפעלים ועוד.

חברת ניקיון בחיפה

המומחיות וההתאמה האישית הם רק חלק קטן מרשימת היתרונות שלנו. כדאי לבחור בשירות של טוטל קלין היות ומדובר על הדרך המתקדמת ביותר לטפל במבנים. שירותי הניהול שלנו ייחודיים ובולטים ביחס למתחרים. הפריסה הארצית שלנו אפשרה לנו לפתח מומחיות בהתאמת השירותים והמוצרים ברמה המקומית: מאחזקת מבנים בצפון ועד שירותי ניקיון בחיפה – רק איתנו תוכלו לקבל שירות מחברה הזוכה לתמיכה גורפת מטעם כל תושבי הצפון: במקום להמר על השירות, להתפשר על האיכות או לבזבז מאות שקלים בחודש, חסכו את עוגמת הנפש ובחרו מראש בצוות העובדים המוביל בישראל.

גיוס עובדי ניקיון

סיבה נוספת לבחור בשירות שלנו בחיפה והצפון קשורה לתהליך הגיוס של העובדים. כל עובד המצטרף למשפחת טוטל קלין עובר תהליך סינון יסודי. אנו בוחנים את הרקע של העובד, מוודאים את האמינות שלו ועורכים מבחנים רבים על מנת לסנן בין דורשי עבודה לא רלונטיים. השקעה בתהליך הגיוס משתלמת גם עבורנו וגם עבור הלקוחות. השקעה כזו באה לידי ביטוי בסופו של דבר בשירות מוביל.
העובדים הם כרטיס הביקור של העסק ולכן אנו משקיעים בהם לא פחות מאשר בציוד, בחומרים ובטכניקות. מצד שני, השקעה בעובדים אינה גוררת הוצאות גבוהות מצד הלקוחות. רק לגוף בסדר גודל כמו שלנו יש את היכולת גם לשמור על סטנדרטים גבוהים וגם למנוע עליית מחירים.

מבצעים והטבות לתושבי הצפון

תושבי חיפה, הקריות והסביבה מוזמנים לפנות אלינו גם כדי לשמוע פרטים על מבצעים והטבות במיוחד בשבילם. אנחנו יודעים שבכל איזור מגורים ועבודה בארץ יש מנטאליות אחרת. תפקידנו לנצל את הסביבה הייחודית של הלקוח, לבדוק איזה שירות מתאים עבור הצרכים שלו ולבחור יחד איתו מבצע. אנחנו משקיעים משאבים באיסוף פרטים על איזורי המגורים השונים ומציעים את השירות רק לאחר שאנו מוודאים התאמה ומענה לציפיות.

לסיכום, היום יודעים איפה וממי מקבלים את שירותי הניהול והאחזקה הטובים ביותר. צרו איתנו קשר עוד היום ובואו לתאם פגישת היכרות ללא התחייבות. נצלו את הרקע שלנו והפכו אותו ליתרון שיבטיח שיפור מיידי ברמת החיים כי חברת ניקיון בחיפה זה אנחנו!

חברת ניקיון בחיפה

אז איך בוחרים חברת ניקיון בחיפה

כמו בכל תחום מקצועי גם בבחירת חברת ניקיון בחיפה כדאי להיות צרכנים חכמים ולקבל הצעות מחיר מכמה חברות על מנת לוודא שאתם זוכים למענה הטוב והמשתלם ביותר. מטבע הדברים, באזור חיפה פועלות כמה וכמה חברות המציעות שירותי ניקיון והשאלה היא איך לברור את המוץ מן התבן ולדעת שביצעתם את הבחירה הנכונה. לשם כך כדאי לשים לב למספר דגשים.

  • שימו לב שמדובר בחברה המחזיקה בכל האישורים הנדרשים ועושה שימוש בחומרי ניקוי תקניים ואיכותיים. החברה אמורה להתאים את החומרים ואת הציוד לסוג הפריטים המנוקים, לסוג המבנה ולתוצאות המבוקשות, בין אם מדובר בפוליש וקרצוף, ריפודים וספות, חלונות ומטחי זכוכית וכן הלאה.

 

  • כדאי מאוד לקבל המלצות מלקוחות של החברה שיכולים להעיד על טיב השירות שלה. עדיף שיהיו אלול לקוחות מאזור חיפה והצפון וכדאי שיהיו כאלו שקיבלו שירות דומה למה שאתם צריכים, בין אם מדובר בניקיון של משרדים, מבנים מסחריים, מוסדות חינוך, מפעלים, חנויות דירות פרטיות, בניינים משותפים וכיוצא בזאת.

 

  • כמובן ששאלת העלויות היא מכריעה, ובמיוחד אם אתם זקוקים לשירותי ניקיון שוטפים עבור בית פרטי, משרד, מוסד או בית עסק. כאשר תבדקו את המחירים תגלו שישנם פערי עלויות בין החברות וחשוב להבין מה עומד מאחורי המחיר. למשל, ישנן חברות אשר תפיסתן דוגלת בהגדלה של שורת הרווח ככל האפשר, מה שמתבטא לכאורה במחירים יחסית זולים אך למעשה נובע מרמת שירות נמוכה. מצד שני, לא תמיד חברה הגובה את העלויות הגבוהות ביותר גם מציעה את השירות הטוב ביותר ולכן חשוב לשבת עם אנשי חברה ולהבין בדיוק מהי חבילת השירות המוצעת לכם: התכיפות של הניקיונות, חומרים וציוד שמשתמשים בהם, אספקת חומרי ניקיון, כמות העובדים וכדומה.

 

  • מה שבטוח הוא שהחברה חייבת להיות מסוגלת לספק את השירות שאתם זקוקים לו בהתאם להיקף המבנה שיש לנקות, סוגי הלכלוכים, ציוד רגיש הנמצא במקום, דרישות מיוחדות וכדומה. אחד האספקטים הללו הוא הגמישות של החברה ויכולתה לספק מענה לכל רמת תכיפות של ניקיונות, לצרכים חד פעמיים ומיוחדים וגם לשעות מיוחדות, למשל אם נדרש ניקיון של משרד או מוסד בשעות הערב.

 

לשירותי ניקיון מקצועיים ולקבלת עוד פרטים ומידע בנושא צרו קשר עם חברת טוטל קלין בטלפון 1-700-70-66-70.

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם...