חברת ניקיון בתל אביב

חברות ניקיון בתל אביב – למה אנחנו?

ראשית, אנחנו בחברת טוטל קלין מספקים שירותי ניקיון משרדים, ניהול ואחזקה וגאים להציע שורה ארוכה של יתרונות. המומחיות שלנו היא במתן שירות עבור קהל לקוחות רחב באזור תל אביב, המרכז וכל אזור גוש דן. מאחורינו אלפי פרויקטים מוצלחים. אנו מציבים את האינטרס של הלקוח בראש סדר העדיפויות.חברת ניקיון בתל אביב מחוייבת לעמוד בסטנדרטים הגבוהים שהעיר מכתיבה ולעמוד בכל אתגרי הניקיון שמציעה עיר צפופה, סואנת ותוססת. עיקרון זה בא לידי ביטוי בעמידה מדויקת בלוח הזמנים ובהתאמת השירות לצרכים הספציפיים. נציגינו לא מסתפקים בשירות כללי בלבד אלא בוחנים היטב את תנאי המשרד או הבית, בוחרים את הכלים המתאימים ורק לאחר מכן מבצעים את השירות.

שנית, רק אצלנו תוכלו למצוא צוות של עובדים מיומנים ומנוסים. הכשרת הצוות לא באה על חשבון מחירים אטרקטיביים ודרכנו ניתן גם להזמין שירות הכולל פיקוח, ניהול וליווי של כל פרויקט. אנו מבצעים אספקה של חומרי ניקוי ועומדים בקריטריונים המחמירים ביותר בתחום חברות הניקיון. יש לנו את הרקע, הניסיון והמיומנות הדרושים על מנת לעבוד עם כל סוגי הלקוחות לרבות המגזר העסקי והמוסדי: בתים פרטיים, מבנים משותפים, בנייני משרדים, חבתעסקים, מפעלים, חנויות, מוסדות ציבור ועוד.

סל שירותים רחב – ניקיון משרדים ומבנים וניהול פרוייקטים

אצלנו ניתן לרכז את כל סל שירותי הניקיון תחת קורת גג אחת. אחד מנציגינו ישמח להסביר לכם על ההבדלים בין השירותים השונים, לעמוד על המאפיינים הייחודיים של כל שירות ולגבש מולכם הצעת מחיר מותאמת אישית. התאמה של פתרון מקצועי היא גולת הכותרת של השירות אותו אנו מציעים. בניגוד לחברות ניקיון אחרות במרכז הבוחנות רק את שורת הרווח, המטרה שלנו היא קשר ארוך טווח עם הלקוח. אנו יכולים לספק עבורכם הצעת מחיר על פוליש, ניקוי חלונות, ניקוי ריצוף חוץ וגם שירות ייעודי לגרנוליט או מוצרי חיפוי אחרים.

חברת ניקיון בתל אביב למגוון צרכים

שירותי ניקיון מקצועיים בתל אביב, המוצעים על ידי חברות מומלצות כמו טוטל קלין, מסופקים לקהל רחב עבור צרכים רבים ושונים. לפניכם מספר דוגמאות לשירותים שניתן לקבל על ידי חברת ניקיון בתל אביב.

  • בתים – חברת ניקיון בתים תל אביב מספקת מענה שלם לניקוי בתים מכל סוג, לרבות בתי קרקע פרטיים, וילות, דירות, דירות גן, פנטהאוזים, דירות יוקרה ועוד. מדובר בשירות שלם המוצע במגוון חבילות, עבור ניקוי בתים שוטף, תקופתי וחד פעמי, כאשר ניקוי תקופתי יכול להיות למשל עבור עבודות פוליש וניקוי חד פעמי, כגון עבור ניקוי אחרי מסיבה או שיפוץ.
  • ניקוי טרום אכלוס – ניקוי בתים, דירות ומשרדים טרם אכלוס מיועד לבתים חדשים מקבלן או בתים שעברו שיפוץ מקיף. עבודות הניקיון עבור בתים אלו הינן עבודות מקיפות ומוקפדות הכוללות ניקוי יסודי של הדירה מפסולת, אבק, כתמי צבע וטיח ועוד.
  • ניקוי דירות מושכרות – לא אחת הגרים בשכירות מחויבים להחזיר את הדירה לבעליה בתום תקופת השכירות כשהיא נקייה אופן יסודי. עבור צורך זה ניתן לפנות לחברות ניקיון מקצועיות שיעשו עבודה זו באופן יסודי, יעיל ומהיר.
  • ניקוי משרדים – חברות ניקיון בתל אביב גם מספקות שירותי ניקיון מלאים למשרדים, עם שירות שלם לכל צרכי המשרד, בכל שעה, לרבות ניקוי המשרד בשעות הערב עם מפתח. כמו כן שירות זה כולל ניקוי וחיטוי של ציוד מחשבים והוא מבוצע על ידי צוות יעיל ואמין. 
  • ניקוי בניינים – שירות ניקוי מקצועי לבניינים שלא אחת מתווסף לשירותי ניהול ואחזקת מבנים שחברות אלו מספקות. שירותי ניקיון אלו כוללים ניקוי יסודי של חללי ציבור של המבנה, לרבות ניקוי לובי, חדרי מדרגות, מעלית, מקלט, חנייה וחצרות.
  • ניקוי מוסדות ציבור – חברות ניקיון גם מספקות מענה שלם עבור ניקוי של מוסדות ציבור שונים, לרבות מרפאות, מוסדות חינוך, משרדי עירייה, בנקים ועוד. מדובר בעבודות ניקיון יסודיות המבוצעות בכל שעה ביום על ידי צוות אחראי בעל תודעת שירות גבוהה.

חברת ניקיון בת"א – הניסיון מדבר!

לאורך השנים צברנו ניסיון משמעותי בין חברות הניקיון במרכז הארץ ובנוסף בשירותי ניהול ואחזקה. אנו מטפלים באופן שוטף בכל דרישות הניהול וכך מונעים מהלקוחות בזבוז זמן, כסף ומשאבים. ההתמחויות שלנו בניהול ואחזקה הן עבור גבייה מרוכזת של תשלומים במועד, העברת תשלומים לספקים, הזמנת ספקים באופן קבוע או בהתאם לדרישה וקיום מכרזים. אנו בקיאים בעבודה בירוקרטית מול הרשויות במרכז, תל אביב והסביבה, יש לנו אפשרות לבצע ביקורת ואחזקה שוטפת. רק אצלנו תיהנו מהקצאה מהירה של בעלי מלאכה עבור טיפול בתקלות כגון נזילות צנרת, ריצוף, קירות, חשמל, אינסטלציה ועוד. מעבר לכך, אנו מבצעים שיפורים ושיפוצים במבנים פרטיים, עסקיים או מוסדיים וכך עוזרים ללקוח לשמור על ערך הנכס לאורך זמן.

כל הסיבות לבחור בטוטל קלין בין חברות הניקיון הטובות בתל אביב

ניהול ועד בית או הזמנת חברת ניקיון מובילה מייצרים יתרונות משמעותיים גם ברמה הכלכלית וגם ברמה האישית. לקוחות הנהנים משירות כזה יכולים להבטיח לעצמם איכות חיים גבוהה, מתן מענה מהיר לכל צורך והתמודדות עם בעיות בלתי צפויות. העלות של השירות נמוכה מכפי שנהוג לחשוב והיא כאמור מותאמת אישית עבורכם. בנוסף, הסיבה העיקרית לבחור בנו היא התוצאות: אנו מקפידים על איכות ללא פשרות ולכן זוכים לתמיכה של לקוחות בכל איזור המרכז.
רוצים לשפר את איכות החיים?
מחפשים חברת ניקיון בתל אביב? אנחנו כאן בשבילכם. צרו איתנו קשר עוד היום לתאום פגישת היכרות לא מחייבת.

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם...